ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع کارکنان بهزیستی این شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار داشت: خدمت به معلولین و ناتوانانی که انتظار رسیدگی دارند، یک کار معنوی و ارزشی است که بهزیستی از آن اعتبار می گیرد.

امام جمعه ابرکوه افزود: سازمان بهزیستی امتیازاتی دارد که اعتبار این سازمان،در کشور را برجسته می کند.

حسینی اضافه کرد:یکی از این امتیازات این است که، این سازمان، مولود انقلاب و یادگار شهید ارزشمند، دکتر فیاض بخش است.

حسینی افزود: یکی دیگر از این امتیازات، خدمت به محرومان و جامعه است که از اهداف اصلی انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: تمام کارهای مهمی که در جامعه صورت می گیرد واز جمله کارهای بزرگ و زیر بنائی و کارهای اقتصادی، اموری ارزشمند است .

حسینی اذعان کرد:آنچه به فعالیت های بهزیستی ارزش و بهائی دوچندان می دهد، بهره وری بیشتر نیازمندان از این خدمات است و این درحالی است که، در بسیاری از فعالیت های دیگر، اقشار توانمند جامعه، بهره وری بیشتری از این خدمات دارند.

وی همچنین با اذعان به اینکه تمام کارهای بهزیستی لایق تقدیر و تشکر است، از رسیدگی به معلولین ذهنی به عنوان یکی از خداپسندانه ترین این خدمات، تقدیر ویژه نمود.

رئیس اداره بهزیستی ابرکوه نیز در این دیدار اظهار داشت: اعتقاد داریم که مکانی که در آن در حال خدمت هستیم مکانی مقدس است.

ابوالقاسم موحدی افزود: بیش از 60 وظیفه به عهده بهزیستی گذاشته شده است که به نظر ما ،تمامی زمینه های خدمت رسانی به نیازمندان و افراد یتیم، که در قرآن کریم به آن اشاره شده است وجود دارد.

وی با انتقاد از برخی از رفتارها در جامعه افزود: ظاهرأ می بایست خدای نکرده خود گرفتار معلولیت شویم تا گرفتاری این عزیزان را درک کنیم.

موحدی خاطر نشان ساخت: حدود 20 در صد از جامعه را افراد ناتوان تشکیل می دهند که می بایست زمینه های حضور آن ها فراهم شود.

موحدی خاطر نشان ساخت: مساعدت مردم در نریختن زباله های ساختمانی در معابر و مساعدت در ساخت رمپ ورودی در محل های عمومی، برخی از مشکلات معلولین حرکتی را کاهش می دهد.

موحدی همچنین در این دیدار، برخی از فعالیت های این سازمان در سال گذشته و برنامه های آینده را تشریح نمود.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا